Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Börjar nog gå uppåt igen =(

Av Jessica - 2 augusti 2008 17:47

Idag visade vågen på 66,1 kg. Jag har alltså gått ned i vikt under de dagarna jag har varit ensam hemma. Jag visste väl att föräldrar bara ställer till viktnedgången. Jag har alltid sagt att den dagen jag flyttar hemifrån kommer bli det definitiva slutet på mitt viktpendlande. Då kommer jag garanterat nå mina mål. Problemet är bara att det är alltför långt kvar tills den dagen jag flyttar hemifrån. Ett annat problem är att mamma kommer hem idag. Och visst är det väl kul på sätt och vis men fan. Jag  vill inte förstöra den lilal viktnedgång jag har lyckats uppnå. Hon kommer ju proppa i mig en massa skit när hon kommer hem.


 
 
pam

pam

2 augusti 2008 19:38

Eller hur! Verkligen. :P
usch.
det var en 'båt-marknad- kan man väl säga.. :P Haha. inte SÅ avslöjande. eller, egentligen skulle det väl inte göra så mycket att jag sa vad det egentligen hette, men vill inte att några kanske ska känna igen mig. :/
Fö , vart bor du? =)

Kramar!

http://pam.bloggagratis.se

 
pam

pam

2 augusti 2008 20:29

Jasså okej. =)
Jag bor iallafall rätt så långt ner kan jag säga! ^^

http://pam.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 4 augusti 2008 17:52

Äntligen har jag fått lite träning gjord. Har varit så totalt omotiverad och lat den senaste tiden. Anledningen till det är att jag har uppehåll från dansen. Dansen betyder allt för mig och min motivation dör när jag inte får göra det jag älskar. I v...

Av Jessica - 2 augusti 2008 01:07

Jag har sabbat allt. I februari eller mars i år bestämde jag mig för att göra ett seriöst försök att sluta skära mig själv. Det har gått bra ändå fram tills nu. Nästan ett halvår utan skärande. Jag var så lycklig när jag tänkte på det och när jga såg...

Av Jessica - 1 augusti 2008 21:11

Ush, det var längesedan som jag kände mig så här äcklig. Jag hatar att vara hos farmor och farfar. Så fort jag åker dit blir jag gödd med massor av mat och fika. Idag åkte jag dit eftersom att jag ville träffa mig kära kusin som jag inte sett på läng...

Av Jessica - 1 augusti 2008 00:28

Jag börjar med att be tusen gånger om ursäkt! Jag vet att jag har gjort det förr men jag känner att jag bara måste be om ursäkt för min inaktivitet. Det har nästan blivit en tvångstanke att jag måste ursäkta mig varje gång jag skriver i bloggen. Jag ...

Av Jessica - 27 juli 2008 22:59

Jag är så dålig på att skriva här för tillfället men jag har fullt upp nu under sommarlovet. Har egentligen inte så mycket att skriva. Allting går väldigt segt och vikten står väldigt stilla just nu. Men någonting bra har hänt. Mamma och min plastpap...

Presentation

Omröstning

Om du var 175 cm. Vart skulle din drömvikt ligga?
 35 - 45 kg
 46 - 55 kg
 56 - 65 kg
 66 - 75 kg
 75 +

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards