Alla inlägg under juli 2008

Av Jessica - 27 juli 2008 22:59

Jag är så dålig på att skriva här för tillfället men jag har fullt upp nu under sommarlovet. Har egentligen inte så mycket att skriva. Allting går väldigt segt och vikten står väldigt stilla just nu. Men någonting bra har hänt. Mamma och min plastpapap åker till stugan imorn och jag tänker stanna hemma. Det betyder att jag kan ägna dagarna åt att inte äta. Bra, eller hur? Enda nackdelen är att min sjukt godisglada kompis kommer och sover över här på tisdag. Då måste jag nog äta lite men förutom det ska det nog gå bra.

Av Jessica - 21 juli 2008 16:43

Ja då var jag hemma från Alanya. Tyvärr måste jag säga. Men trots att jag hade velat stanna etttag till så måste jag säga att det är den bästa resan jag har gjort. Då har jag ändå rest ganska mycket tidigare. Om man bortser från ÄS så känner jag mig hel som människa igen. När jag åkte från Alanya första gången kändes det som att en del av mitt liv saknades. Nu har jag hämtat tillbaka den biten.

Träffade en assöt kille där. Och ja jag vet att han är en player men det struntar jag i. Han var sjukt söt (sjukt smal också) och jag hade en jättemysig tid med honom. Vad han gör med andra tjejer nu bryr jag mig inte om. Jag kan kanske lägga upp bild på hans magra, snygga kropp någon gång. hihi

Jag har inte heller gått upp i vikt. Står på 66,6 kg igen men jag ska nedåt. Jag har sagt det många gånger men att komma under 60 kg är det enda som betyder något för mig. Ska på bio idag men jag har kommit på en lösning. Om jag köper lite godis i en påse, sedan lägger jag ner godispåsen i en annan påse. Då kan jag använda mig av chew & spit trots att jag är i en biosalong. Bara att spotta lite diskret i den tomma påsen. =D

För övrigt kommer jag att vara borta ytterligare några gånger. Hoppas att ni har överseende med att bloggandet blir lite lidande över sommaren.

Av Jessica - 4 juli 2008 23:59

Jag har misslyckats än en gång. För min del är det så att en bra period då jag går ner mycket i vikt följs nästan alltid av en dålig period som överväger allt det bra som hänt. Just nu är jag i den efterföljande dåliga perioden. Jag spräckte för sjutton två gränser i min bra period. Jag klarade två mål som jag aldrig tidigare klarat förut. Den här veckan har allting förstörts, precis som vanligt. Inte för att jag har vägt mig men jag är övertygad om att jag har ökat dramatiskt i vikt. Om jag orkar ska jag väga mig imorgon.

Det här blir antagligen det sista inlägget innan jag åker. Men vi ses om ca två veckor. Puss o kram.

Av Jessica - 2 juli 2008 14:05

Så, nu var det dags för min blogg att ta två veckors semester. Jag ska nämligen åka till Alanya i underbara Turkiet. Jag kanske hinner skriva något mer innan jag åker då jag åker på lördag. Jag kommer i vilket fall hem 19/7 och jag hoppas verkligen att ni läsare är tillbaka då. Jag vill inte återvända till en tom blogg.

Idag har jag inte ätit något än så länge. Ska på middag hos mormor senare men jag planerar att det ska bli den enda maten idag. När jag sedan flyger kommer jag få chansen att undvika mat. Flygplansmåltiderna är ju inte särskilt stora.

Presentation

Omröstning

Om du var 175 cm. Vart skulle din drömvikt ligga?
 35 - 45 kg
 46 - 55 kg
 56 - 65 kg
 66 - 75 kg
 75 +

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards