Direktlänk till inlägg 22 juni 2008

Back on track

Av Jessica - 22 juni 2008 18:46

Jag är tillbaka efter en mycket trevlig helg vid familjens stuga. Mycket mygg och tyvärr mycket mat men vad fan, nästa vecka är jag hos min kära far. Då ska vågen visa mindre igen. Jag känner mig som världens sämsta människa. Jag blir ju aldrig smal. Just nu väger jag säkert mer än när jag startade bloggen. Ätstörning UNS är en jävla skitstörning. Jag hatar den.Jag mår skit över min vikt och det kontrollerar mitt liv men trots det kan jag inte gå ner mer än sju kg i vikt innan det går uppåt igen. Det betyder att jag aldrig kommer få njuta av min egen framgång. Fuck! Vi kanske, kanske ska ta en sista minuten-resa om två veckor och jag vägrar att se ut så här. By the way, kebabmonstret hälsade på hos mig idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 4 augusti 2008 17:52

Äntligen har jag fått lite träning gjord. Har varit så totalt omotiverad och lat den senaste tiden. Anledningen till det är att jag har uppehåll från dansen. Dansen betyder allt för mig och min motivation dör när jag inte får göra det jag älskar. I v...

Av Jessica - 2 augusti 2008 17:47

Idag visade vågen på 66,1 kg. Jag har alltså gått ned i vikt under de dagarna jag har varit ensam hemma. Jag visste väl att föräldrar bara ställer till viktnedgången. Jag har alltid sagt att den dagen jag flyttar hemifrån kommer bli det definitiva sl...

Av Jessica - 2 augusti 2008 01:07

Jag har sabbat allt. I februari eller mars i år bestämde jag mig för att göra ett seriöst försök att sluta skära mig själv. Det har gått bra ändå fram tills nu. Nästan ett halvår utan skärande. Jag var så lycklig när jag tänkte på det och när jga såg...

Av Jessica - 1 augusti 2008 21:11

Ush, det var längesedan som jag kände mig så här äcklig. Jag hatar att vara hos farmor och farfar. Så fort jag åker dit blir jag gödd med massor av mat och fika. Idag åkte jag dit eftersom att jag ville träffa mig kära kusin som jag inte sett på läng...

Av Jessica - 1 augusti 2008 00:28

Jag börjar med att be tusen gånger om ursäkt! Jag vet att jag har gjort det förr men jag känner att jag bara måste be om ursäkt för min inaktivitet. Det har nästan blivit en tvångstanke att jag måste ursäkta mig varje gång jag skriver i bloggen. Jag ...

Presentation

Omröstning

Om du var 175 cm. Vart skulle din drömvikt ligga?
 35 - 45 kg
 46 - 55 kg
 56 - 65 kg
 66 - 75 kg
 75 +

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards